Навчальна база

 

Історія

           Приміщення Золотоніської технічної школи було закладено у 1902 році Золотоніським земством під навчальний заклад – жіночу гімназію, яка проіснувала до 1920 року. Під час Великої Вітчизняної війни будівля школи була досить зруйнована і в лютому 1945 року наказом Міністерства шляхів сполучення СРСР передана Золотоніському машинобудівному заводу імені Лепсе для відбудови під школу фабрично-заводського навчання.

Після війни народному господарству потрібні були вантажопідіймальні машини та механізми і заводу ім..Лепсе запропонували освоїти випуск автонавантажувачів СА-1.

      Так з”явився наказ Міністерства шляхів сполучення від 21 лютого 1948 року № 99Ц, де повідомлялось про організацію при Золотоніському заводі ім..Лепсе технічної школи для підготовки водіїв автонавантажувачів СА-1 з кількістю учнів 100 чоловік.

Наказом Головного управління залізничного будівництва Заходу Міністерства шляхів сполучення від 28 жовтня 1948 року за №600/935 відкривається Золотоніська технічна школа для підготовки кадрів механізаторів.

Першим начальником школи був призначений Матвєєв Євген Федорович, який працював до 1952 року.

Школа почала функціонувати з 15 грудня 1948 року в підпорядкуванні тресту “Цувосстроймеханізація”, який пізніше перейменований в трест “Південбудмеханізація”.

      Учбово-технічна база школи складалась з трьох екскаваторів, кіровця, трактора, автозавантажувача, 5 автомобілів ЗІС та двох ГАЗ.

     Перші 134 спеціалісти: 2 групи машиністів екскаваторів та 3 групи машиністів автонавантажувачів, були випущені на початку 1949 року.

      В 1950 році освоїли професії машиніста бульдозера, машиніста парового крану, водіїв мотовозів та автодрезин.

      1952-1963 роки, начальник школи Войнов Євген Миколайович

      Почали підготовку водіїв автомобілів, будмайстрів, механіків, машиністів грунтоущільнюючих машин.

 

1953 рік – випустили першу групу машиністів баштових кранів.

 

      Матеріальна база поповнилась: Екскаваторами, бульдозером, скрепером, грейдер-елеватором, автомобілями, електростанцією ЖЕС-30.

      За даний період часу підготовлено 8594 спеціаліста

    1963-1971 роки, начальник школи Коньков Віктор Вікторович

     В ці роки в школі розпочали підготовку машиністів з шарнірною стрілою, слюсарів по ремонту та регулюванню паливної апаратури.

      Збудовано навчальні майстерні та навчальний полігон.

     Кількість випускників - 7810 спеціалістів.

1971-1975 роки, начальник школи Рясик Іван Федорович

      Парк навчальних майстерень поповнюється новою авто технікою.

       За дані 4 роки підготовлено 4051 спеціаліст, яких можна було зустріти на багатьох будовах колишнього Союзу та за кордоном. Так майстри виробничого навчання Курятник Микола Іванович та Присяжний Віктор Іванович – працювали в Республіці Гвінея.

1975-1982 роки, начальник школи Жежель Іван Кузьмич

     Розпочали підготовку геодезистів, слюсарів-електриків, слюсарів-гідравліків

     Підготовлено 6641 спеціаліст

    Майстри виробничого навчання Савойло Володимир Леонтійович та Балковий Микола Петрович – були відкомандировані на будівництво в Сирію.

   1982-1996 роки, начальник школи Просвєтін Олександр Олександрович

     З 1984 року почали перепідготовку водіїв на автомобілі КамАЗ і „Татра-815”, а також підвищення кваліфікації бульдозеристів на трактор Т-330, відкрито групи по підготовці налагоджувальників, бурильників на бурові станки, освоєна підготовка машиністів кабелевкладача на залізничному ходу.

     Після розпаду СРСР в Україні створюється Міністерство транспорту і Державна адміністрація залізничного транспорту України (Укрзалізниця).

      Наказом по тресту від 09.02.1993 року №13 школа передається з балансу тресту на баланс Укрзалізниці і називається Золотоніська технічна школа Укрзалізниці

       Друге народження навчального закладу відбулося 30 квітня 1993 року, коли наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України школу було прийнято на баланс Укрзалізниці і визначено як сітьову технічну школу Укрзалізниці.

      Випуск - 10270 спеціалістів

1996-2012роки, начальник школи Курятник Микола Іванович

       В цей період ДЗ «ЗТШ УЗ» відноситься до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, підпорядкований Державній адміністрації залізничного транспорту України та входить до системи освіти України як професійно-технічний навчальний заклад.

       Державний заклад „Золотоніська технічна школа Укрзалізниці” має ліцензії на здійснення професійно-технічного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників для залізниць України з 14 спеціальностей.

       Навчально-матеріальна база ДЗ „ЗТШ УЗ” включає в себе два навчальні корпуси, навчально-побутовий комплекс, два навчальні полігони та навчально-виробничу майстерню, 14 навчальних кабінетів, методичний кабінет, бібліотеку, актову залу, полігон залізнично-будівельних машин, полігон будівельних машин, 3 лабораторії.

      За цей час підготовлено 10535 спеціалістів

2012 рік і донині начальник - Товмаш Анатолій Миколайович.

 

Напишіть нам

Наші гості



счетчик посещений